Friday, November 16, 2007

Ik wil, ik wil

November is door ons eigen zelve uitgeroepen tot bespaarmaand. Wat betekent dat we deze maand niet mogen gaan eten. Niet gaan eten dus. Wij. Helemaal speciaal voor onze portemonnee. Hoewel, besparen, schapenkoteletjes en eendenborst zijn natuurlijk niet your regular kebabken bij den Alibaba :s. Maar ja, het opzet was besparen op uit eten gaan, niet op thuis eten he :-).

Uiteraard, ever so cunning als we zijn, hebben we in onze actie wel een paar uitzonderingen voorzien: zo mogen we wel mensen uitnodigen voor een dinerparty en mogen we ook geen neen zeggen wanneer we worden uitgenodigd om ergens te gaan eten (we don't want poop the party bien sur!).

En nu, een halve maand versterven, afzien (ja!) en koken wanneer ge eigenlijk geen goesting hebt om te koken (zoals wanneer het aanrecht boordenvol afwas staat, ugh) verder, en ik heb goesting in frieten! Niet van die dunne slappe juist uit de huis, tuin en keuken fritex komende frieten, maar echte dikke, krokante frietkotfrieten. Met speciaal saus. Jaha! En een vleeseken. *kwijl*

Dus wie oh wie, wil ons uitnodigen om een frietje te gaan eten, alsjeblieft oh please (Louise, moeha!)? Want weigeren, dat mag niet he! Dat staat in ons contract met de duivel :P Allez, komaan, ik trakteer! Want...

!IK WIL FRIETEN!

No comments: