Saturday, October 06, 2007

Alles is durven

Ik beloof dat ik me niet meer zal ergeren wanneer Nic Baltazar weer eens overenthousiast de plot van de film verklapt tijdens zijn inleiding voor Filmfan op Canvas...

Ik beloof dat ik me niet langer zal ergeren wanneer hij in interviews meer met zijn hoofd schudt dan Kathleen Van Brempt met Parkinson...

Ik beloof ook dat ik me niet meer zal ergeren wanneer hij voor Vlaanderen Vakantieland als een hertekalf on Prozac door een alpenweide dartelt onderwijl vals 'The hills are alive with the sound of music' neurient...

...Op voorwaarde dat hij blijft films maken die even hard naar de keel grijpen als Ben X... Hamai, sterk hoor...

2 comments:

Anonymous said...

Allez vooruit.

Dus toch niet "over-hyped"?
Misschien dan toch eens gaan zien...

Sealion said...

Nikske hype. Gewoon gaan zien!