Friday, January 19, 2007

Totosalon

En de job van het jaar is... informateuse (lees hostess die pretendeert ergens iets meer van te kennen) op het autosalon! Moi, me, ikke, bibi, toebib,... iemand die prat op gaat te kunnen zich te kunnen douchen, aankleden, ontbijten, boterhammekes smeren, de krantenkoppen lezen en emails checken op een half uurtje. Jaja, een hele lijst, ik weet het. Wat echter ontbreekt: in de spiegel kijken, nen hoop volumeverbeterend schuim in mijn haren smeren, mijn haren ook werkelijk eens borstelen en last but not least make-up opsmeren! En laat deze laatste opsomming nu net een beetje veel nodig zijn wanneer je ergens hostess moet gaan spelen.

Hanyways, ik trok dus met een gezonde dosis 'oeioei, waar ben ik nu aan begonnen, maar allez 't is voor een goed doel met name centjes!' naar de Heizel. En ja, het was lastig om de hele tijd recht te staan en te glimlachen. En ja, het is niet te geloven hoeveel mensen een naar 'dood vogeltje' geurende adem hebben. En ja, het kan soms wel een beetje saai worden. En nee, ik weet niet uit het hoofd waar precies in Belgie een wit exemplaar van de breakversie te bezichtigen is.

Maar toch! Was het zeer plezant, kwam ik in een geweldig leuke groep terecht, bleek ik tegen alle verwachtingen in, niet al te slecht in het aftroggelen van mensen hun contactgegevens, heb ik me beestig goed geamuseerd op het afscheidsfeestje en vooral: was het goed van eten!

No comments: