Tuesday, October 16, 2007

To fly or not to fly

Ik vlieg niet graag.

Niet omdat ik vliegangst heb (ik heb geen vliegangst) en denk dat we elk moment van "United 93" zullen doen. Niet omdat ik het niet kan uitstaan dat de mens voor me plotseling zijn zetel achterover kapt zodat mijn tafeltje in mijn middel wordt gekatapulteerd en mijn bekertje cola op mijn schoot terecht komt. Niet omdat ik me erger aan bleitende kinders (gelukkig is het bestek van plastic...). Niet omdat ik dacht dat Mexico maar 5 uurtjes vliegen was, terwijl het er in werkelijkheid 13 zijn (I know, I did some serious wishfull thinking :S). Niet om de man aan de infobalie op Zaventem die klaagde dat de mensen helemaal niet geinformeerd zijn en dat hij maar alles voor hen moet uitzoeken. *rolt met ogen: I don't think he quite got the job description...*

Wel omdat ik niet in bezit ben van de decompressietool in mijn hoofd. Stijgen en landen zijn een hel. Ik heb het gevoel dat Geert Lambert op mijn hoofd gaan zitten is, terwijl het binnenin mijn hersenpan klinkt alsof een kabouter knalscheten aan het laten is. Joy!

Maar 't is niks hoor, 't is al over enzo. Daar blijven we niet voor thuis hoor :D

No comments: