Tuesday, July 10, 2007

Blogopstroppink

Mijn hoofd zit gelijk een beetje te vol. Vol met dingen die ik zeker moet doen, dingen die ik zeker wil doen, dingen die ik zeker niet mag vergeten, dingen die ik zeker wil lezen, dingen die ik zeker wil zien, zelfs dingen die zeker mogelijks een leuk blogpostje zouden kunnen opleveren. The thing is (moeha, the thing ...*zucht*), die dingen blijven in mijn hoofd steken. Mijn hoofd is als het ware een beetje geconstipeerd...

Al mijn hoop is dan ook gericht op Peggy De Meyer, want zij heeft daarjuist aangekondigd dat het volgend weekend mooi weer gaat zijn. En als er iets is dat laxerend werkt op mijn grijze cellen, dan is het de zon wel.

So Peggy, I'm counting on you!

1 comment:

Moosability said...

Hou u vooral niet in. Weg met die blogosferische opstoppingen! Laat anders uwen boyfriend is goe met uw kopke schudden.

GrtZ