Thursday, April 26, 2007

Working nine to five

Holy smoke! Zo'n nine to five job kruipt ook niet in de kouwe kleren! Het enige waar ik 's avonds nog toe in staat ben, is languit in de zetel liggen, en zuchten. Yes, I know, I'm big woes enal. Ik was zelfs niet in staat om vanuit mijn luie zetel een blogje te posten. Zo had ik iets kunnen schrijven over mijn fantastische weekend op de World Series van Renault op het circuit van Zolder (werken het weekend voor je aan je allereerste grote-mensen-job begint is happy happy joy joy!). I kid you not, vorig weekend waren er geen Johnny's, Marina's, Kevin's, Kimberly's, Kenji's, Shania's en Andre's meer te vinden in de rest van Vlaanderen. Ze liepen allemaal in Zolder een shitload aan gratis petjes, balpennen, foldertjes en oordopkens te verzamelen. Verder werd ik ook (gratis en voor niets!) getrakteerd op mannen met blote navelbuiken, mannen met witte driekwartbroeken, mannen met mouwloze t-shirtjes (the horror!), mannen met prikkeldraadtattoo's op de bovenarmen en vooral: mannen die denken dat het dragen van lage enkelkousjes in sandalen minder erg is dan gewone kousen in sandalen (no way, Jose!). Dit alles omgeven door een bieradem waarvan alle tulpen uit Amsterdam slap van gaan hangen. C'etait fantastique!

But hey, I had fun! (vooral mijne portemonnee dan :D)

No comments: