Tuesday, April 10, 2007

Thinky winky

Ik denk dat ik te veel nadenk. Tenminste, dat denk ik toch... Spijtig genoeg is dat nadenken niet evenredig verdeeld over de dag. Ik kan een ganse dag happy, gay and totally mindless rondhuppelen, om dan 's avonds in mijn bedje te kruipen en te constateren dat iemand daarboven het licht heeft aangedaan. Joy!

Zullen deze avond hoogstwaarschijnlijk de revue passeren voor een herkauwsessie van de voorbije dag:
  • verloren rijden in de haven van Antwerpen;
  • daardoor te laat komen voor mijn sollicitatiegesprek (talk about first impressions!);
  • megahard sucken in die psychoanalytische vraagjes op dat sollicitatiegesprek (beschrijf je eigen karakter, wat is je slechtste karaktertrek,... pffff, I dunno!).
Toen ik klein was probeerde ik slapeloosheid op te lossen door mezelf te verplichten om verhaaltjes te dromen van de smurfen of de snorkels. Benieuwd of dit nog werkt...

No comments: