Saturday, March 17, 2007

Sealion's Secrets down under: de buit

  • 6 t-shirts, 3 zwembroeken (excuse me, boarding shorts), 1 bermuda, 1 paar thongs, 1 hoedje en 1 pullover voor hem;
  • 6 t-shirts, 4 topjes, 3 hot pants (excuse me, boarding shorts), 1 bermuda, 2 bikini's, 3 paar thongs, 1 polo-pull en 2 sweaters voor haar (I know, no boundaries wat shopping betreft, gelukkig waren het solden :s);
  • 4 'strandjanet'-boeken;
  • 7 'hit the road'-cd's;
  • 10 thacky souvenirs;
  • 1 extra reiszak om al het bovenstaande in te proppen :D ;
  • 1 vette visa-rekening;
  • een mooi bruin kleurtje (waar stevig wat conservatiebiologie zal op worden toegepast onder de vorm van alle mogelijke moisturizing zalfkes);
  • zo'n 4000 foto's (de foto-avond wordt lang mannekes!);
  • 2 kleine dreadlocks in mijn haar dankzij Zout, Zee, Zon maar vooral geen Zin om mijn haar te borstelen (ze gaan hun werk hebben bij de kapper :s);
Maar vooral:
  • geen spijt (ook niet van de vette visa-rekening!);
  • een hoop schitterende en onschatbare ervaringen en herinneringen die ik hoop nog eens opnieuw te mogen beleven samen met mijn Outback Jack.

2 comments:

Ineke Imbo said...

Ik heb on-ge-lofelijk genoten van je reisbelevenissen in Australie!!! Ik kreeg je blogadres door van Riet en keek telkens opnieuw uit naar een nieuwe "post"... Op 17 april vertrekken wij namelijk ook voor een kleine 6 weken naar Australie en jouw blog heeft me alleen nog maar méér zin doen krijgen... Thanx ;-) En ga maar door met de blog, zelfs het dagelijkse leven kan boeiend zijn... Vele groetjes, Ineke

Sealion said...

Fijn dat jullie ervan genoten hebben! Ik waarschuw jullie: eens je er ben geweest, wil je niet meer terug naar Boring Belgium! Have fun!